Var Dag.

en sak som jag verkligen inte tål, vet ni vad det är?
Jo, det ska jag tala om.

Det är Vardagen.
Var dag. varje dag.
Varenda jävla dag.
Alltid samma skit man måste ta hand om.

Tvätta, städa, diska.
torka, damma, putsa.

äta korv till middag, kolla på tv.
kolla FB.
nyheterna och vädret.
Betala räkningar, tvätta bilen.

och när man väl är klar med allt, då börjas det om.
Grå och trist.
Alla måsten. jag är så trött på att man MÅSTE göra saker.


Fy fan vad jag är trött på VARDAGEN.


Funderar starkt på att packa en väska och åka bort några dagar.
Bara ta med mina finaste kläder.
Äta glass och dricka vin till frukost varje dag.


just nu är jag bara så jävla less.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0