@ fuengirola, Malaga.

Vänner, bekanta och annat löst folk!
jag är inte död, jag har bara inte haft tid/lust/ork att skriva.

Vi har det bra här i spanien. solen skiner nästan varje dag,
fast vissa dagar är mer molniga än andra.

Vi är på stranden så gott som varje dag. solar eller tränar flairing.
ni vet, när man kastar runt och jonglerar med flaskor typ.

Igår va vi på vinprovning i byn Mijas.
ÅÅÅH vilket underbart ställe!!! där vill jag bo nån gång i framtiden.
Det låt liksom långt upp på ett berg, så utsikten var verkligen helt fantastisk.

En del utekvällar har det också blivit.
Har träffat så mycket roliga människor!
kommer kännas konstigt som fan att åka härifrån..
men samtidigt bra. konstig känsla...

Idag ligger jag o min roomie patricia hemma och är sjuka.
över hälften av dom i våran klass har åkt på nån slags förkyldning.
I våran llägenhet är det mest hosta och onda halsar.

Ikväll ska jag ha praktik i Good Times baren.
Hoppas jag piggnar till! vill dit och blanda lite goa drinkar.
hoppas min hals håller med mig...







Hade bra allihop så hörs vi snart :)

/Sandra

Kommentarer
Postat av: Lina

snygging!!!

2010-05-11 @ 17:16:56
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0