En helg i sverige.

drömde om vampyrer i natt. alla var vampyrer. utan jag.
sen drömde jag att min faster gav mig 30 spänn för att aldrig röka.
hoho jaja.

Idag är det föresten stora tvättdagen.
kanske dags, är inne på sista underkläderna nu, haha.
men jag vill mer umgås.
den som vill umgås medans jag tvättar är mer än välkomna att höra av sig!

i helgen var det föresten full rulle igen.
O´learys en sväng på fredagen.
men jag mådde inge vidare, så gick hem tidigt.

eftersom pappa fyllt år nyss så hade han fått en hemlig resa..
så kl 10 lördag morgon åkte vi.
vid 4-5 tiden nånting var vi framme i Rättvik.
Dalarna föresten, så otroligt vackert det är.
förutom att det regna hela tiden. typ.

Vi gick på krogshow, åt och tittade.
riktigt bra show faktiskt. jag va imponerad!
Sen gick vi hem och grillade korv.
på söndagen åkte vi hem igen, fy fan vilken resa.
dryga 80 mil för en kväll.

men det var väldigt trevligt, så jag antar att det var värt det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0