Focus.

UÄH.  fy vad illa jag mår idag. 
Mår som man förtjänar?
vin, grogg, öl, cider..
Igår va det ingen hejd på flödet.
Men OJ så kul vi hade det.

Började med en fantastisk god middag på Enjoy i skara.
åkte sen vidare och dansade till Larz-Kristerz hela natten..
Iallafall till klockan 1, sen fick vi gå hem.

Träffade Rock-mormor igår också. helt galen tant.
Men hon va otroligt snäll, jag var tydligen "vackrast i världen".
Hur kan man inte tycka om människor som säger så? hahaha. 

Nej, gårdagen var väldigt lyckad. 
Men nåt jag stör mig på är killar som INTE FATTAR.
kom en och bjöd upp, och jag tänkte: tja.. okej då.
Sen börjar han prata om att jag är prydd?
Och undrar om jag tycker att jag är för fin för han?
Jag såg tydigen ut som om jag tyckte jag va överlägsen och dryg.
allt på grund av utseendet. 

sen när dansen var slut kom han fram igen:
öööh, jag ska gå nu...
jaha svarade jag. hejdå. 
Killen: jaa.. men vi ska inte byta nummer då?
jag: näpp. hejdå.
kille: meeen... då går väl jag.. 
jag: japp. hejdå.
kille: hm.. aa, hejdå då...
 
HAHAHA. vilket jävla folk.

nej nu ska jag dricka upp min mjölk och umgås med min vän Elin.
hon är här och hälsar på lite, får ju passa på när man
ändå är hemma i lekåsa.

hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0