onsdag?

Min kära vän Elin ringde förut och påminde mig om att det va onsdag idag.
Onsdag alltså, tänkte jag. då är det ju torsdag i morgon!
Klart jag visste att det är onsdag idag.
Men har inte riktigt förstått att det är ONSDAG.
Helt galet vad virrig jag är efter 3 helt sönderstressade dagar på jobbet.
Men i morgon, då jäklar!
Vi ska på Arvingarna.
riktigt kul :)

Så nu har jag duschat, BUSat, rakat benen och allt annat vi tjejer gör innan vi ska ut.
Sånt vi vanligtvis inte berättar.  men men.
borde krypa ner i sängen, men känns så tomt att inte ha sin prins tätt intill.
tur ändå att jag har en sån liten säng (nåja, 120 är väl ganska lagom..)
funderar på att köpa en 90-säng. då måste man ligga JÄTTE NÄRA :D
ska nog föreslå det för min andra hälft. (hahaha. säger man verkligen så?)
tror inte han kommer uppskatta det lika mycket som jag, haha.

nej, måste nog ändå bege mig mot kudden.
börjar jobba kl 9 i morgon igen.
kaa-ching!

God natt.


Kommentarer
Postat av: badernst

varför inte 60 säng? då kan jag ligga på dig ist!!! :D

2010-04-01 @ 02:37:33
Postat av: Lina

hah..klart du ska köpe en 90 säng. men tror ni kommer tröttna efter en dag, när ni inte längre kan smyga upp utan att väcka den ändre.. =) visst mysfaktorn är ju på topp..



haha.. Arvingarna är bäst.. vart är dom??

2010-04-01 @ 10:07:55
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

JAAA, 60-säng får det bli :D men ligga på liksom..

jag lär ju bli mos. Ernst får ligga underst!



men lina, jag går ju alltid upp först så för mig är det inga problem ;) moahahah. Arvingarna va i nossebro, i gympasalen. sjuuukt bra, du skulle vart med :D får bli nästa gång!

2010-04-02 @ 22:25:00
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0