Onsdag.

Jag som hade så många fina bilder att lägga upp.
Hittar dock inte kabeln, så det får vänta.

Idag väcktes jag av att mobilen ringde. så blev det jobb idag också!
Känns faktiskt bra efter 3 dagars ledighet.
dagen flöt på bra, slutade vid halv 6.
Åkte hem, kilade förbi tvättstugan.
och visst så fanns det en tid, woho!
slängde in en maskin tvätt och tog en kopp kaffe.
kände mig så vuxen så!

Sitter nu och kollar på Simpsons.
Där försvann alla mina vuxenpoäng..
Har diskat och väntar nu på mitt kex.

Tror jag ska sätta upp mina nya hyllor så länge.
så tiden går lite fortare.
Skönt att äntligen börjar komma i ordning, är bara ett köksbord som saknas.
Får nog bli en tur till IKEA även nästa vecka :)
Den som vill åka med får gärna höra av sig!

Nej, nu ska jag spika upp lite hyllor.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0