Mysig söndag.

Sådär jag, då var ännu en vecka avklarad.
Gårdagen var trevlig, och som vanligt vann fel låt. men men.

Grannen hade en ännu värre fest igår.
Helt jävla utflippat.
Hörde tex hur någon stod strax utanför mitt fönster
och kräktes som en galning.
Jag log lite för mig själv och tänkte:
Tur att det där inte är jag.

Har inte alls nåt behov av att dricka mig redlös längre.
Är fortfarande riktigt sweet att bara sätta sig och ta en öl ute nånstans,
men det är ju en helt annan sak.
nöjer mig så bra med en film och trevligt sällskap.
Toffel-sandra. and I like it!

Idag har varit en riktig mysdag.
Mamma, pappa och syster med familj kom förbi för att fika.
Pappa hade även med mitt nya soffbord som han byggt (och jag slipat).
Skönt att slippa bananlådebordet, hahaha!
Fick även presenterat min prins. Prins Erik. Erik är bäst.

Har fått upp lite fotografier också, blev ganska många på min vän Elin.
Blir sådär nostalgisk när man hittar gamla kort o grejer.

Resten av dagen har bara flutit på.
Många knasigheter, många skratt, många kramar.
Precis som en söndag ska vara.


Magen kurrar, så jag antar det är dags för föda.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0