en vanlig tisdag. (?)

sådär ja, då var ännu en galen dag med en viss S.Fredriksson avklarad.
som vanligt när vi ska göra nåt så ballar det ur.
Denna dag var inget undantag...

Vi startade i lekåsa, åkte till Bäckebol och IKEA, för att köpa gardiner och hyllor.
slutade med att vi satt på färjan över till Danmark.
haha? liksom?

ska slänga upp kort i morgon.

tänkte sova nu, i morgon ska jag måla mitt bord, min hylla,
åka hem till mig och grilla med nära o kära ute i skogen.
och med tanke på sällskapet är en galen morgondag inte helt uteslutet.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lina

Ni är sikka...

fan va kul. måste få hänga mer på någon vansinnes dag snart!!!!

Är de dina tapeter i bakrunden på de första kortet!?????

AS FINT!

2010-03-11 @ 09:27:07
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

haha, klart du ska med :D vem vet vart vi hamnar då..? ;)



dom vita ja :) ser faktiskt bättre ut i verkligheten är på kort. du får komma förbi nån dag :) så tar vi en kaffe eller ett par flaskor rött ;) haha.

2010-03-11 @ 18:57:03
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0