En kväll på O´learys.

I morses hände nåt av det sjukaste jag vart med om.
Vaknade upp "dagen efter kvällen före" och mådde illa.
Men saken var att jag hade så ont i huvudet att jag hade ont i ögonen.
skojar inte, var som om det brann i dom.

Gårdagen (läs kvällen) var iaf väldigt trevlig.
fick vi 6-7 tiden ett samtal som löd ungefär:
-hej sandra!
-hej hej!
-ööh, vad ska du göra ikväll?
-hm.. jag vet inte riktigt än.. dudå?
-jo för alltså, vi tänkte gå ut i trollhättan.
-jaså?
-aa. så får vi komma till dig innan?

Hur kan man motstå?

En vinare och ca 347 Becks senare begav vi oss av mot O´learys.
Därinne var det trevligt stämning och glada människor.
Jag och Marcus stod vid baren och snodde bartenderns dricks.
6 kronor låg i min ficka när jag kom hem, sweeeet!
tog det lugnt, pratade, umgicks, disskuterade..
vissa människor borde bara lära sig att hålla käften och visa lite respekt!

vissa av oss var sugna på att "dääänsa".
hoppade därför på lätta fötter iväg till det lilla dansgolvet,
långst bak längst in. undra om det finns nån tanke med det?
väl där såg vi alla dom andra 3 människorna som "dääänsa".
hm, tänkte vi. nu ska vi visa hur det går till!

körde både grävarn, kundvagnen och stekaren.
Där fick dom så dom teg, dom stela "dääänsarna" HAH!

snubblade hemåt efter en pommes med kebabsås på Amis. (grillhouse?)

var faktiskt en väldigt trevlig kväll!

Denna dagen har däremot inte vart lika trevlig. jobbade 11-8.
helt gaalet trött och sliten. har av nån konstig anledning (vet varför men det är hemligt, HAHA)
gjort små skutt idag i affären. helt plötsligt, helt utan förvarning, har jag hoppat till.
eller, hoppat och hoppat.. studsat, skuttat.. U name it. skit märkligt. 
kunderna måste trott jag vart dum i huvudet.  



jag är btw kär i mitt nygamla halsband. mitt lilla S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0