Är du vaken, Lars?

Måndag, Tisdag och Onsdag.
Alla spenderade på jobbet.
Cash is KING!

Igår va jag hos Petra.
Hon hade dom roliga filurerna Mari och Alex där.
Skrattade ihjäl oss till denna.
påminner mig om tiden när Malin brukade sova över hos mig.
Jag brukade väcka henne med att sjunga den.
Mottogs inte alltid så glatt som jag tänkt mig.

Idag har jag också jobbat.
jobb jobb jobb.
men bara 2 dagar till, sen är jag ledig heeela fredagen!
Sen jobba helgen igen. och nästa vecka. hm..

Igår va dom föresten och filmade på jobbet.
fick stå i min snyggve-keps och skrika:
GIK!! bla bla.
Jag som är såååå intresserad av hockey.
men men. tv4 skaraborg är väl alltid nåt. hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0