Äntligen måndag!

Åh vilken härlig dag! eller morgon kanske man ska säga.
trots ett jag vaknade efter en skitläskig dröm..

Jag var i grekland. det var varmt och skönt.
Vi var på stranden, och skulle göra en säkerhetsövning.
Man fick sätta sig i ett litet, litet plan.
sen sjönk det ner under vattnet, hela planet snurrade runt.
Mitt i allt skulle man hitta en knapp så man sköts ur planet.
Samtidigt som det var helt vattenfyllt.
Jag började storgråta (haha) och sprang upp och satte mig på stranden.
Ångrade mig sedan, traskade tillbaka till vattnet och satte mig i planet.
Vaknar därefter upp, kallsvettig och känns som om jag drunknar.

Kändes sjukt läskigt..

Men ÄNDÅ känner jag att den här dagen kommer bli bra.
Får besök av S.F lite senare, ska gå på stan o bara umgås.
Och om jag känner Sandra F rätt så blir det ett par avsnitt av O.T.H innan dagen är slut.
Men först ska jag röjja, släpade ju fram MASSOR med prydnadsgrejer som
 ljus, lyktor, krukor o grejer igår som nu ligger spridda över mitt vardagsrumsgolv.

Dags att slita sig från datorn.
Chipp o Hojj!





ÅÅÅÅHHHH SOPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0