Tisdag.

Är dödstrött. Har vart på kurs i Uddevalla hela dagen.
Väldigt givande, men OJ så trött i huvudet man blir.
Så skönt att komma hem, slå ner rumpan i soffan, slänga upp
fötterna på bordet och sätta datorn i knät.

Ska väl städa upp lite här sen. Alla mina kläder har en tendens att hamna på golvet?
Sen kommer baby. ÅH så mysigt. krypa ner i soffan tillsammans :)

I morgon ska jag ta en välförtjänad (haha) sovmorgon.
Sen tänkte jag fara ut till överby med min kära S.F.
Shoppa lite studentgrejer + födelsedagspresenter.
Även lite alkohol var det tänkt..
Fest på lördag igen. heelt galet. förstår inte hur kroppen orkar.

Föresten, fan va kul allt är nu.
Lägenheten känns bra, pojkvännen känns RIKTIGT bra,
vännerna är dom bästa och jobbet kommer bli sjukt kul.
Bara ekonomin som krånglar, hahaha.
Hoppas på skatteåterbäringen!
Annars får jag leva på kärlek och vatten den närmsta månaden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0