warp.

Efter en händelserik dag (NOT) på jobbet så skulle jag åka hem till Mami & Papi.
halvägs hem inser jag att jag glömt massa viktiga saker hos syster.
Blir arg på mig själv, utbrister därefter: ... Bajshuvud!!
Whatthefuck liksom? kunde jag inte komma på nåt bättre svärord?
Brukar inte va några svårigheter på den fronten annars. men men.

Till roligare nyheter. Idag fick jag ÄNTLIGEN det jag längtat, suktat och trånat efter..
Min kära mor hade lagat PANNKAKOR till mig!! men massa jordgubbssylt och grädde.

ÅH KÄRA LILLA MAMMA!

Tryckte i mig 2 stycken och sen tog det stopp. vilket jävla antiklimax.
Jag som hade hoppats få i mig ett dussin eller liknande iallafall.
Hade till och med knäppt upp översta knappen i mina sexii jobbarbyxor. men nejdå.
2 fick det bli. men det positiva är ju att jag har till frukost i morgon ;) mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0