Twilight-dag.

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHH
vad jag är mätt nu. käkat glass.
huvudet frös, magen frös och Sandra frös. 
men vissa dagar är helt enkelt glass-dagar.
Det här är en jävla Twilight-dag...


Sitter och försöker få ihop en KickAssGrymmers spotify playlist inför nästa helg. 
Ska bli galet kul och skönt att komma ifrån Grästorp och allt vad det innebär...
en helhelg i gööötet med Sandra. kommer bli GREAT! 
Så låttips (eller hela listor, ännu hellre!) tages tacksamt emot. 
Har 4 låtar än så länge. lär bli tjatigt att köra dom om och om och om igen.. :P

Så JOOOBBA MED MIG NU GOTTFOOOOLK!




-För övrigt är jag ganska bra på paint.


Kommentarer
Postat av: Lina

Varför är du inte lika galen på jobbet. kom igen. liva upp stämmningen för mig... =)

2010-01-22 @ 13:04:07
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, är jag ju :D men kan ju inte bete sig hur som helst bland folk :D

2010-01-22 @ 23:50:14
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0