mot örebrooo!

Idag är jag stolt. stolt över att vara jag.
Kravlade mig ur sängen redan vid halv 8. duschade, gjorde mig i ordning och packde inför helgen. så nu sitter jag här och kan i lugn och ro äta min frukost (!).
Jag som aldrig äter frukost annars. Duktig tjej! det kanske är en åldersfråga..
Sitter alltså nu och äter frukost bestående av löksoppa, macka och mjölk.
Soppa till frukost tänker ni då, och svaret är ja. Traditionella frullar är inget för mig.

Ska bli superkul att åka till Simon i örebro. Idag vaknas det shopping och vin-mys-kväll, och i morgon shopping och utgång. ska bli SKOJ! :D






Sandra+Simon=Sant.
HAHAHAHA


Kommentarer
Postat av: lina

Va fina ni va på balen... !!

Ha så JÄVLA kul i helgen!!!!

2010-01-08 @ 19:10:58
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Tack kära du :D jaa, har varit grymt skoj!!! hoppas du också haft det bra :) puss

2010-01-10 @ 04:09:13
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0