Lördag i Örebro

Ännu en dag i Örebro har flugit förbi. Idag gick vi upp vid kanske halv 12.
åkte in till stan och käka frulle på bästaste "Bara Vara". mums..
gick en sväng på stan, shoppade lite lite granna. Hem, sov och duschade.
Började därefter göra oss i ordning inför kvällen.
(en kul sak är att jag och Simon börjat prata i Vi-form.
"Vad tycker VI om det?" lite skoj. onödigt vetande...)

Gjorde i ordning godaste kvällsmaten. Bakpotatis, hemmagjord kräftröra, sallad och vitlöksbröd. smarremumms säger tant sandra! var därefter ute på Strömpis här i Öret.
Trevligt ställe, väldigt fräscht. Det roligaste var när dom körde min röjjarlåt. efter det va det bara att köra.

Gick ut kanske kvart i 2 för vi tänkte få tag på en taxi innan alla andra kom ut. men icke!
stod likförbannat där i över en halvtimma innan en snäll taxigubbe stannade och ville köra hem oss. Han tillhörde en av Dom Svaga. Det är jag helt säker på.

Väl hemma åkte mjukiskläderna på. Simon tvingade i mig massa vitaminer så jag ska va pigg i morgon. Tryckte även i mig en stor jäkla baugette med kräftröra. kan knappt röra mig, så mätt är jag!

Frågan var om man inte skulle krypa till kojs snart.
Har ju trots allt en ganska lång dag framför mig i morgon.
OM någon trevlig människa har tråkigt i morgon mellan 16.25- 19.25 (ca)
så får ni gärna ringa och underhålla mig på bussen. Jag blir inte arg.


Roligt citat ikväll:
"Sandra, om du dricker upp din vitamindryck får du blogga, inte annars!!"
Hahahahha. Simon din tok.


Tycker föresten att självfönekelse endas fungerar i vis mån.
 Så småningom kommer sanningen fram ändå, och då blir det jobbigt. 
Riktigt jävla jobbigt.




God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0