(god) morgon!

Ibland blir jag så trött på mig själv. som idag. Sandra, den ständiga tidsoptimisten som min familj brukar säga.     Ja ja. En sak som stör mig. varför går allt fel när man har bråttom?
Som nu. ska infinna mig i vedum kl 10.
Tänkte att jag skulle få lite frulle i magen för en gångs skull.
det enda brödet jag hittar är nåt slags lantbröd, som man måste rosta för att det ska smaka.
slänger i dom stackars skivorna, och väntar...
Vad händer? JO. när dom så småningom poppar upp så är dom svarta.
Och inte lite svarta i kanterna, utan nej nej, Kolbitar.
så det va bara att börja om. KUL.

Tror jag ska sluta med dom här frukost-fasonerna och starta dagen på ett annat sätt.
Kaffe o cigg funkar ju för många.


PÅ återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0