En dag med Ernst på Ullared.

Först av allt måste jag bara: Haha. hahahha. HAHAHAHA. hoppas du är nöjd.


well well. Idag har jag och Ernst spenderat dagen på (i?) Ullared med milslånga köer och galna tanter.
fast utan köerna och tanterna. hm..
Fick köpt massor med bra saker inför flytten! Duktigt tjej.
Fick även med mig 5 nya tunikor/koftor/tröjor hem..


Det första vi såg när vi entrade stället var Morgan. MORGAN! hahaha.
han såg inte lika skum ut i verkligheten faktiskt.

ehm.. vet inte riktigt vad jag ville få ut av det här stackars inlägget.

avslutar med ett rungande:

HAHAHAHAHA.


Kommentarer
Postat av: Lina

Förstår att ni hade treligt på resan..

Ernst antar jag att erik har fått ett till smeknamn...! =)

e han händig alltså sandra!!! ..... =)

2010-01-16 @ 10:10:55
URL: http://Lina87.weblbogg.se
Postat av: Sandra

yää, Ernst vettu ;) haha.

HAHA, nja det vet jag faktiskt inte :S

hm.. kommer inte ihåg vart det kommer ifrån :S

illa sandra!

2010-01-16 @ 21:07:27
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0