1 av 3.

Då var dagens första ärende avklarat. Jag blev nöjd som vanligt.
Har suttit en stund på FB (skräll) och laddat upp klipp från nyår. Galet skoj!
Alltså, inte att ladda upp. Men klippen är galet skojjiga.

Börjar planera lite smått inför morgondagen. IKEA eller ej? det är frågan. Sen måste jag lösa detta med bil.
Vore skönt att veta att man har en som går, båda bort och fram.
"Rök- och djurfri, ansvarsfull tjej söker fordon för den kommande helgens alla roligheter."
Tja, jag skulle lånat ut en bil till mig själv iallafall..

Tog ett kort när jag va ute och åkte med gamla (o)pålitlig Bettan förut.
Fick skotta som tusan för att få bort all snö, men reultatet blev väl okej? ;)







för att få in rätt känsla..
David Hasselhoff – Jump In My Car


Kommentarer
Postat av: lina

Nee men hej.. fan va roligt... =)

ännu en vettig person att läsa om.. =) HA så kul på ikea. jag e sjuk.. korv, min helg och allt.. =)

vi ses.. Pöss

2010-01-07 @ 21:10:33
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0