Onsdag.

Många dagar har gått sen senast.
nåväl.

Jag har fått virus på min dator.
så i skrivandets stund sitter jag hemma hos mamma och pappa i Lekåsa.
känner mig trött, mätt och lite nervös.
Men ändå spänd, förväntansfull och taggad.

Har ett par svåra beslut att fatta.
Beslut som jag måste tänka över NOGA.
Hjärta eller hjärna?

MEN jag vet att när dessa beslut är fattade så kommer allt kännas
otroligt bra. lättnad.

Men det är längre fram. nu är det bara för mycket.


ska krypa ner i sängen med mitt STORA gosiga täcke,
sätta igång lite "Kvarteret skatan" och bara vara.





jag för 3-4 år sen.
Nu har man inte längre tiden, lusten, orken.
Palla bli gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0