dagen efter kvällen före

Gårdagen slutade med utgång till slut.

NÄR ska jag lära mig att jag INTE TÅL VITT VIN?
Helt galet, slutar alltid på samma sätt.
(med skallen i porslinet så att säga)
Gårdagen va inget undantag.

Lyckades även köpa med mig en kebabrulle, pommes och en cola på vägen hem.
(Hem? hm.. )
tog 2 bett (säger man så?) av rullen, halva pommesen(?) och 2 klunkar cola. 


Haha, kommer ihåg att jag tänkte för mig själv där jag stapplade fram:
"Om polisen kommer så skyller jag min vinglighet på nya skor och halka"
Jaaa, för det skulle dom säkert tro på...

Det konstiga är att när jag vaknade vid 9-10 tiden nån gång var jag hur pigg som helst.
men faan vid lunch, sandra inte må bra. fyfan. värsta på länge.
en STOR eloge till stackars Erik som står ut med mig. att du bara orkar.

nej, är helt slut efter den här jäkla dagen.
dags för sängen! natti natti


Kommentarer
Postat av: Lina

ooolala.. jag tror han mer än gärna tar hand om dig.. kanske skönt snart när han fint och försiktigt kan följa dig hem till dig själv.. haha

nee ni är ju så söta.. =)

Natti

2010-02-12 @ 23:44:21
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: ernst

ernst gillar att vara personlig assistent ibland.

2010-02-13 @ 03:05:16
Postat av: Sandra

hahaha, knäppisar :D nej men den där ernst är allt bra snäll han.. :)

2010-02-18 @ 18:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0