Tordag.

Gud va mycket tid jag tillbringar vid min kära dator egentligen.
Den och TVn. undrar vad människor gjorde innan Facebook?
Umgicks dom? skumt.

Idag har jag jobbat en sväng.
Förstår inte hur jag kan vara så trött hela tiden.
Somnade kanske vid 2 igår, sov som en stock till 11.
Ändå är jag lika jäkla trött idag.
Någon sa att jag kanske sover för mycket.
Kan det vara så?


Tänkte ge mig på att packa lite.
Efter jobbet i morgon så ska jag och prinsen åka till Malmö.
Ska bo på hotell, och bara ta tiden som den kommer. umgås och må gott.
Jag längtar efter hotellfrukosten. Det är det bästa med att bo på hotell.
och lakanen i sängen. Vita, och lite sådär hårda. Manglade?
Är det så dom gör, manglar?
I så fall ska jag också börja mangla.
ska bara lära mig hur man gör först. men sen jäklar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0