ordbajsar lite.

Ibland springer man på människor som inspirerar.
Utan att dom egentligen vet om det själva.
Man börjar fundera på sig själv, och sin egna livssituation.
Vad som är bra, vad som är mindre bra.
Oftast är jag nöjd med mitt liv.

Jag har fina vänner, en underbar pojkvän, en (enligt mig) schysst lägenhet.
Hälsan är helt okej, jag har alla fingrar och tår.

Bara jag får lite mer äventyr och utmaning så kommer ALLT va kanon.
Vidga vyerna lite.

Sen studera. Jag har hört att det är viktigt :)

undra vad jag egentligen ville ha sagt med detta.
skönt stt skriva av sig lite bara.


Idag har jag fördrivit tiden med denna.




i morgon ska sandra & sandra va as snygga.
inte för det har nåt med texten att göra,
men när har de någonsin det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0