En härlig lördag.

Har haft en väldigt trevlig dag med fröken Johansson!
(ja, eftersom jag igår bestämde mig för att va frisk så blev jag det.)
Vi tog en tur till Uddevalla.
shoppade lite. vilket jag inte borde, får leva på nudlar till nästa lön.
men köpte ett par aaaaas sköna, mörkblåa marin shorts typ.
kommer bli kalas i spanien.

Efter våran lilla tripp åkte vi hem till mig.
Har ätit sjuka mängder chips idag.
Mår faktiskt lite illa.
och bikini om dryga 2 veckor, känns sådär. haha.

Har även hunnit med att måla min nya,
hemsnickrade (tack pappa) bokhylla.
så i morgon ska den opp!
Har färg över hela mig, och det kom även lite på golvet. hm.. 
 
luktar fortfarande färg här
(smart att stå och måla i vardagsrummet/sovrummet,
men vad ska en tös annars ta sig till?)
så jag tänkte ta en bortamatch. kanske. eventuellt.
säger man fortfarande bortamatch?
eller är det bara när man följer med nån hem efter tex krogen?

skitsamma.
dusch och disk står på schemat.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0