dagen efter kvällen före.

Det här har nog varit en av dom värsta dagarna i mitt liv.
Har vait bakfull nåt så inni helvete.

Men gårdagen, oj oj oj va kul vi hade!
Åkte direkt från jobbet till nossebro där det vankades förfest.
Gick vidare till Nossebros gympasal där Arvingarna var.
Dansade och hade nåt så jäkla skoj.
så mycket roliga människor!
Sen blev det efterfest. galet. haha.
somnade på soffan, och sov som en stock.

Idag har jag vart död.
trodde mitt huvud skulle sprängas där ett tag faktiskt.
Men det höll.

Sen kom räddningen, min kära vän Elin
kom och lockade upp mig ur soffan med chips och McDonaldsmat.
börjar känna mig som en människa igen, litegrann iallafall.

Ska fortsätta kolla "Hans och Hennes" nu.
jobb kl 6 i morgon.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0