borta bra, hemma bäst.

Nu är jag äntligen hemma.
Hemma, hos mig.
Det bästa som finns!

Har idag fått tvättat min bil (läs, pappas bil..)
efter många knutna händer i fickorna.
Fick även bita ihop tänderna ibland för att inte skrika högt.
Kära far, varför ska JAG tvätta bilen,
när du ändå säger "så här ska du göra",
för att sedan ändå göra allt själv?
dumheter.

men nu är ändå bilen mer svart än grå vilket var målet,
så nåt rätt måste vi (läs pappa) gjort.

Funderar på att ta en timmes dusch nu.
eller, timme och timme.
En skitlång dusch helt enkelt.
skrubba o smörja. och sånt vi tjejer gör.
Funderar på att köpa en sån där stol som gamlingar har i duschen.
(nu vet ju inte jag med all säkerhet att pensionärer faktiskt HAR såna,
men i min fantasi så har dom det. )
Så jag kan sitta där och filosofera.



Kommentarer
Postat av: Lina

Hemma är bäst. alltid varit så. =)

jag ska till jobbet snart..

hur många dagar har du kvar nu? kommer vi jobba ihop något mera? =)

2010-04-15 @ 09:36:46
URL: http://lina87.webblogg.se/
Postat av: Sandra

hm, typ 3-4 stycken. känns lite skumt.

Bra, fast ändå liksom. men äventyr, oooh vad kul det ska bli att komma iväg! ska nog bara vara i charken, men vi lär ju ses i nån hylla nånstans :D haha.

2010-04-15 @ 20:38:00
URL: http://newf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0