12.15

pick pick pick.
ja, vad händer?
jobbade igår, umgick med bästa Erik.
lagade lite mat, kollade tv.
Såg dokumentären om Dole, bananerna ni vet?
shiit. att det alltid är dom redan utsatta som ska drabbas.
Jag tänker då endast äta kravbananer efter detta.
FY FAN HUR MAN BEHANDLAR FOLK,
bara på grund av pengar.

Idag har vi haft lite sovmorgon. skööönt!
Ska iväg till överby en sväng strax,
måste köpa det sista inför resan.
Spanien på måndag, wiie!
Fast jag börjar bli lite nervös nu, vad är det jag gett mig in på?
Hoppas bara den där jäkla askan inte ställer till det med flygen.
är inte jätte sugen på att "bussa" ner.
så nu håller vi tummarna!




Tänker du samma sak som jag, B1?
Jag tror det, B2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0